Mano spintoje dauguma suknelių iš aliexpress, ar buvo verta?

Labutis, šiandien žiūrinėjau savo blogų įrašus ir pagalvojau, kad tikrai seniai rašiau ir gal laikas atgaivinti šią platformą..  Noras yra tik temos ne, ką daryt, po pusės metų laiko lyg ir turėjo prisikaupti minčių, bet nieko... Bet žinot, kai yra didelis noras, kartais viskas einasi ir be didelių pastangų. Taip nutiko ir man, pagalvojau, o kodėl neparašius lengva, mergaitiška tema, vat gal netyčia bus kažkam įdomu, tai sakau pabandom... ;)
Ar verta įsigyti drabužių iš kinietiškų internetinių parduotuvių?
Kadangi pastebėjau, kad 70% mano turimų suknelių yra iš aliexpress, tai šiek tiek aptarsiu, sudarysiu bendrą įspūdį iš savo asmeninės patirties, o jūsų nuomonė priklauso tik nuo Jūsų požiūrio ir patirties :) 
Pradėsiu nuo to, kad kokia kaina - tokia ir kokybė, kaip aš sakau - eilinis turgaus rūbelis, tik pigiau :D Todėl pirkdama niekada nesitikėjau visapusiškai įspūdingo drabužio. O kadangi mėgstu įvairovę, bet nesu linkus investuoti didelių pinigų į drabužius, esu pakankamai patenkinta.


1. Tamsiai raudona suknelė, 5€. Akys neapgauna, kaina juokinga, bet suknelė labai pavykus, tiek dydžiu, tiek išvaizda, nes kaip žinia, dažnai nuotraukose atrodo vienaip, o realybėj kitaip. Medžiaga taip pat maloni, švelni. 10/10


2. Šviesiai rausva suknelė, 12€. Kaina didesnė, nusivylimas irgi didelis. Labai nepavykus ir tragiška suknelė, tiek vaizdu, tiek pati medžiaga nemaloni ir persimato! Pats dizainas suknelės labai gražus, tačiau nei ant manęs nei ant ko kito ji tikrai neatrodys taip gerai kaip gražiose nuotraukose aliexpress :D 1/10


3. Juoda suknelė, 10€. Mano viena mėgstamiausių suknelių, man ji atrodo išties nerealiai. Kita vertus medžiaga nėra itin faina, bet esu labai patenkinta. 9/10


4. Mėlyna suknelė, 10€.  Ši man asmeniškai taip pat nereali. Atkeliavo idealiai pasiūta, realiai priekabų ( jei taip galima sakyti) jokių neturiu :) 10/10


5. Balta suknelė, 13€. Ši suknelė buvo kaip ir mažytė rizika, nes buvo skirta paskutiniam skambučiui. Deja, daugiau nuotraukų neturiu išsisaugojus, bet neprašoviau ir labai džiaugiausi. :) Idealiai tiko, buvo lengva, buvo smagu ją vilkėti. Medžiaga superinė, pasiūta labai gerai ir kas svarbiausia, nors šviesi bet nepermatoma! 10/10


6. Juoda suknelė, 14€. Ši naujausia mano spintoje. Pradėsiu nuo to, kad ji buvo su ilgomis rankovėmis, bet teko nukirpti, nes buvo ankštoka :D Kitas minusas, kad pakankamai trumpa, todėl reikia atsakingai rinktis kur ją vilkėti ir medžiaga prastos kokybės, nemaloni. Iš esmės neblogai atrodo. Be to, tokią pačią turiu ir baltą... :D 5/10


7. Tamsiai mėlyna suknelė, 15€. O šią vilkėjau per šimtadienį, nes pavyko ir vėl įsigyti puikios būklės ir gerai atrodančią bei tinkančią. O daugiau neturiu ir ką pridurti 10/10


8. Geltona suknelė, 8€. Ir vėl pavykusi! Už tokią kaina tikrai ideali ryški, vasariška suknelė. 10/10

Žinot, yra tekę nusipirkti suknelių ir už 60€ ir labai gailėjausi dėl kokybės, tai kitą kartą geriau pabandyti nusipirkti už 10€ ir galbūt neprašauti! Žinoma tai labiau liečia tas, kurios nelinkę investuoti daug pinigų drabužiams, o nori jų turėti daug! :D Mano patarimas būtų toks, kad nepirkti vos pamačius, apsižiūrėti įdėmiai dydžius ar tiks, pasiskaityti apie medžiagos sudėtį ir stebėti komentarus! Jų būna išties daug, žmonės kelia ir nuotraukas, todėl tai labai padeda susidaryti bendrą įspūdį ir tikrai padeda išsirinkti padorų bei neblogą drabužėlį. 
O kaip Jūs? Naudojatės tokių parduotuvių paslaugomis? Kokie Jūsų įspūdžiai?

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Išsirink filmą vakarui

Artdeco ir essence dekoratyvinė kosmetika