Išsirink filmą vakarui


LABUTIS. Šiandien tiek motyvacijos ir tiek daug idėjų rašyti blog'ams, tik gaila, kad taip būna du kart į metus... Ir šiandien nerašysiu nei apie grožį, nei apie kosmetiką, o apie filmus! Aš nesu išranki filmams, man dauguma jų patinka, visur įžvelgiu kažką įdomaus, todėl bus suku išsirinkti, ką pasiūlyti, bet aš pasistengsiu. Ir taip, sutinku, kad tai, kas patinka man, nebūtinai patiks ir Jums, bet tikiuosi atrasit kažką sau ir galėsim smagiai vakare su spragėsiais pasižiūrėti. Tai pradedam.

Pradėsiu nuo siaubo filmų, nes šis žanras yra mano mėgstamiausias, man labiau patinka adrenalinas ir įtampa, nei švelnumas, saldumas ir romantika. Nors po tiek daug matytų filmų mažai kas ir baisu, bet...
  •  I SPIT ON YOUR GRAVE (vietomis šlykštus, tačiau nebaisus, bet stiprus filmas)
  • UNFRIENDED (nors ir visas filmas vyksta per 'skype', jei gerai atsimenu, bet neprailgsta ir priverčia susimąstyti, siaubo ne per daugiausiai)
  • THE FOURTH KIND (jei įdomūs filmai su ateiviais, labiau fantastinis, paremtas tikrais faktais, man patiko)
  • ORPHAN (siaubo beveik nėra, bet įdomi idėja filmo)
  • EDEN LAKE (po filmo likau suerzinta, bet tenka pripažinti, geras filmas tas, kuris sukelia daug įvairių jausmų)
  • THE NUN (neneigsiu, vietomis man buvo baisu)         
Siaubo šiam kartui užteks. Taigi, man jau tuoj 22-eji metai, bet aš vis dar žiūriu animacinius filmus, ir man ne gėda tai sakyti, nes aš juos DIEVINU.
  • MULAN (vienas pirmųjų vaikystėje matytų, bet įstrigusių atmintyje ilgam)
  • LILO AND STITCH (taip pat vienas pirmųjų matytų animacinių filmų)
  • TREASURE PLANET (nuotykiai ir lobių ieškojimai, toks pats yra ir ne animacinis)
  • CORALINE (mano mėgstamiausias, gal todėl, kad animacijos ir siaubo mixas :D)
Pasidairykime po komedijas.
  • THE HUSTLE (nenuspėjamas ir geras filmas, ne kartą nusišypsojau, o dar vaidina nuostabios aktorės: Anne Hathaway ir Rebel Wilson)
  • THINK LIKE A MAN TOO (merginos, pasižiūrėkit)
  • GROWN UPS (vaidina vieni geriausių aktorių: Adam Sandler, Rob Schneider ir t.t., man labai patiko abi dalys)
  • GIRLS TRIP (šita mano viena mėgstamiausių komedijų, aktorės nerealios)
Kaip ir minėjau romantika man nelabai, bet yra patikusių.
  • THE LAST SONG
  • DEAR JOHN (su Amanda Seyfried, nuostabi aktorė, per šitą filmą verkiau :D)
  • LETTERS TO JULIET (su Amanda Seyfried)
Kiti patikę filmai:
  • THE JONESES (realiai apie influencerius, tik ne instagrame)
  • KNIVES OUT (detektyvas, labai patiko)
  • PERFECT STRANGERS (greičiausiai žiūrėsiu dar kartą, nes pabaigos nesupratau, bet visai patiko)
  • INGRID GOES WEST (apie instagramo įtaką)
  • BRING IT ON (jei mėgstat filmus su šokiais ir gražiom merginom :D)
  • THE BOY IN THE STRIPED PAJAMAS (per šį filmą taip nuoširdžiai išsiverkiau, bet tikrai jautrus ir geras)
  • HOTEL MUMBAI (apie terorizmą, paremtas tikrais įvykiais)
  • DESERT FLOWER (stiprus filmas, yra ir knyga.
Ties tuo ir sustosiu, tikiuosi išsirinksite sau filmą ir būtinai lauksiu jūsų komentarų čia arba žinučių instagrame @sreiderr_makeup apie tai kokie filmai Jums labiausiai patiko. Iki kito karto, nes savo sąraše turiu dar filmų, kuriais tikrai pasidalinsiu. <3
        

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Mano spintoje dauguma suknelių iš aliexpress, ar buvo verta?

Artdeco ir essence dekoratyvinė kosmetika