Pirmieji žingsniai į kosmetinį pasaulį

Seniai seniai... hah, ne taip ir seniai.. 😎🙏 Tas rimčiausias žingsnis į grožio pasaulį prasidėjo maždaug prieš 7 mėnesius. Nuo tos dienos mano praktikavimasis tapyti ant veido, domėjimasis visomis grožio teorijomis ir naujovėmis tapo kasdieniniu užsiėmimu. Niekad nei nepagalvojau, kad taip pasakysiu, bet tai mane "veža". Jokios rutinos ar monotoniškumo.
O dabar šiek tiek istorijos apie laikotarpį prieš tai. Pirmoji priemonė turbūt buvo lūpų balzamas, lūpų blizgis. Jos į mano gyvenimą atėjo dar kai buvau pradinėse klasėse, tačiau tie potepiai ant lūpų buvo keletą kartų į metus. Kai prasidėjo paauglystė, maždaug nuo 11 metų jau turėjau ir savo pirmąjį juodą blakstienų tušą, nuo to laiko lūpų blizgiai ir blakstienų tušai buvo mano pagrindinės kosmetinės priemonės ir žinoma makiažo valiklis, tušui nuvalyti..:D ir taip ilgą laiką... gal iki 10 klasės (15 metų).. Nieko daugiau nereikėjo, apie nieką nesvajojau ir apie labai daug priemonių, kurias dabar naudoju nei nežinojau, jog egzistuoja :D Tiesa, vidutiniškai kartą į metus pačiupdavau mamos akių šešėlius, bet kažkaip neatrodė man ten jie gražiai... O šiandien dienai man akys vienintelė vieta, kur atsiskleidžiu kaip menininkė ir gera žiūrėti kaip spalvos sukuria vis naują įvaizdį. Toliau istorija tęsiasi jau su dar keliomis priemonėmis: matiniais lūpų dažais, antakių pieštuku ir akių pravedimu. Lūpas dažyti pradėjau įvairiomis spalvomis, tačiau ir tai itin retai.. Taip pat labai sužavėjo akių pravedimas, kartais pavykdavo, kartais ne.. kiek daug būdavo pataisymų, ir kiek raudonų nutrintų akių... bet praktikos dėka pavykdavo vis geriau, tačiau itin dažnai irgi nenaudodavau. Kiek dažniau paryškindavau antakius, jiems suteikdavau formą. Tad nuo 15 metų mano pagrindinės priemonės buvo: blakstienų tušas ir antakių pieštukas... Na ir nuo 12 klasės prasidėjo rimti potepiai, nors ir reti ir dar netikę.. darbar pagalvojus, gėda net viešinti kokie mano pasirinkimai buvo protu nesuvokiami.. vien faktas, kad visiškai nerūpėjo, tai kad mano pirmoji kreminė pudra įsigyta net ne kūno spalvos buvo..:D bet valio, užteko proto suprasti po pirmojo panaudojimo, kad atrodo siaubingai.. Bet vis dar 12-toj klasei nerūpėjo kas tas konturavimas, maskavimas ar, kad priemones reikia rinktis pagal odos tipą, o tuo labiau nei nebuvo minties įsigyti kokių nors veido kremų, kaukių ar tonikų.. :D dabar man juokas pro ašaras... Mano pirmasis rimtas makiažas buvo per 12-tos klasės išleistuves ir tai ne pačios darytas, o profesionalės... 😄🙌Nors man jau 20 metų, bet mano patirtis, labai mažytė.. Tačiau per pusmetį ištaisiau daug klaidų ir pasikroviau daug žinių!! 😄
Patarimai pradedančiosioms.
* Amžiaus ribos aš jums nenustatysiu, tačiau tai turi būti sveiko proto pasirinkimas, nuo kada naudoti makiažo priemones ir kur ir kokias naudoti.. Nepamirškit, kad jūsų mokykla - tai ne vakarėlis pas drauges 😃👌 Savo makiažo istoriją laikyčiau protingu laikotarpiu, tik rimtesni potepiai galėjo jau prasidėti ne 18-os metų, o bent jau nuo 15.. 🧡
* Manau pradedančiųjų, jaunų merginų kosmetinį rinkinį turėtų sudaryti: blizgesiai ar matiniai lūpdažiai, antakiams skirta priemonė, blakstienų tušas, ir žinoma BB kremas!! Jei mėgstate ir turite kantrybės ir akių pravedimas! Na ir papildomai kokiai nors retai svarbiai progai ir skaistalai, natūralių, žemės spalvų šešėliai. O visas kitas pudras, maskavimo priemones ir visą kitą palaikykit tik minty bent iki 14-15metų :D
* Ir būtinai kokį nors kremuką, kuris drekina odą!! Svarbiau nei svarbu :D
p.s. Pasirinkimas labai platus, todėl svarbu išsiaiškinti kokia yra jūsų veido oda ir pagal ją rinkitės priemones bei ieškokite rekomendacijų :)

Komentarai

  1. hey p šeip kokia pavyzdžiui grozio teeorija yra? man idomu sudominai dabar tai laukiu atsakymuko :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kadangi blogas buvo susijęs su makiažu, o makiažas atskleidžia grožį, todėl yra ne tik menas, bet ir teorija, kurią reikia žinoti kuriant grožį. Pvz kokias spalvas derint, kokias technikas naudot ir panašiai. Galbūt mano kaltė ir neaiškiai išsireiškiau 🤔

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Išsirink filmą vakarui

Mano spintoje dauguma suknelių iš aliexpress, ar buvo verta?

Artdeco ir essence dekoratyvinė kosmetika